-

به سایت معاونت اجتماعی خوش آمدید



گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۳۳ مورد

برگزاری شورای سیاست گذاری سلامت در صداوسیما

سه شنبه ٧ بهمن ١٣٩٩ ساعت ١٠:١٣ ق.ظ   ( بازدید : 290 نفر )


جلسه شورای سیاست گذاری سلامت در صداوسیما با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و رئیس و معاونین صداوسیما استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: خود مراقبتی و کسب اطلاعات درخصوص سلامت و بهداشت موضوعی است که باید مردم نسبت به آن آگاه باشند.
دکتر سید احمد هاشمی ادامه داد: اطلاعاتی که در حوزه پزشکی از صداوسیما پخش می شود در تغییر رفتار مردم تاثیرگذار است که این اطلاعات می تواند امید بخش و یا ناامید کننده باشد.
وی درخصوص اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح بر روند کاهشی آمار بسیار تاثیرگذار بوده چرا که بیماران کرونایی سریع تر شناسایی و درمان می شوند و این نتیجه همدلی، همراهی و همکاری وزارت بهداشت، هلال احمر، بسیج و مردم است.
رئیس صداوسیمای خراسان شمالی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: طی یک سال اخیر ما شاهد ایثار و فداکاری کادر بهداشت و درمان استان در مقابله با بیماری کرونا بودیم که این تلاش قابل قدردانی است.
قربانی جم بیان داشت: صداوسیما همچنان که تاکنون در حوزه پزشکی و سلامت با دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری داشته درخصوص اجرای آیین نامه شورای سیاست گذاری سلامت نیز همکاری موثری خواهد داشت.
در این جلسه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بندهای آیین نامه شورای سیاست گذاری سلامت را قرائت کرد و حاضرین نیز نظرات و پیشنهادهای خود را درخصوص نحوه اجرای این آیین نامه بیان کردند.


منبع : دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.



جستجو
آدرس (۲۴۲۵ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...